Anasayfa Bursaspor Bursaspor’dan Amed’e gitti, oradan da ayrıldı!

Bursaspor’dan Amed’e gitti, oradan da ayrıldı!

399

Bursaspor’dan olaylı bir şekilde ayrılan ve Amedspor’un yolunu tutan Abdullah Tazgel’in yeni adresi Kütahyaspor oldu.

Bursaspor’dan ayrılır ayrılmaz kulübü sosyal medyalardan takipten çıkan ve fotoğraflarını silen Abdullah Tazgel, Amedspor’da da barınamadı.

Gittiği kulüpte de tepkilere maruz kalan Abdullah, tüm çabalarına rağmen takımda yer bulamadı.

22 yaşındaki futbolcunun yeni adresi Kütahyaspor oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlginizi Çekebilir

Has Halı, 76 yıllık tecrübesini E-Ticaretle geleceğe taşıyor

Geçm işi 1950 yılına dayanan ve Bursa’da faaliyet gösteren Has Halı, yenilenen dijit…