Anasayfa Bursaspor Bursaspor’dan Amed’e gitti, oradan da ayrıldı!

Bursaspor’dan Amed’e gitti, oradan da ayrıldı!

385

Bursaspor’dan olaylı bir şekilde ayrılan ve Amedspor’un yolunu tutan Abdullah Tazgel’in yeni adresi Kütahyaspor oldu.

Bursaspor’dan ayrılır ayrılmaz kulübü sosyal medyalardan takipten çıkan ve fotoğraflarını silen Abdullah Tazgel, Amedspor’da da barınamadı.

Gittiği kulüpte de tepkilere maruz kalan Abdullah, tüm çabalarına rağmen takımda yer bulamadı.

22 yaşındaki futbolcunun yeni adresi Kütahyaspor oldu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlginizi Çekebilir

Türk edebiyatının usta kalemi Bursa Osmangazi’de anıldı

Bursa Osmangazi Belediyesi tarafından 2026 yılı boyunca sürdürülen “Orhan Kemal Yılı” etki…