Anasayfa Bursa Metruk Bina Alevlere Teslim Oldu

Metruk Bina Alevlere Teslim Oldu

404

Metruk bina alevlere teslim oldu

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde metruk bina alevlere teslim oldu. Yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.


Yangın, saat 16.00 sıralarında merkez Yıldırım ilçesi Beyazıt mahallesi 1. Yenişehirli Sokak’ta bulunan metruk binada çıktı. Alevleri gören mahalle sakinleri durumu 112 Acil Servis Hattına bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye gibi sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlginizi Çekebilir

Türk edebiyatının usta kalemi Bursa Osmangazi’de anıldı

Bursa Osmangazi Belediyesi tarafından 2026 yılı boyunca sürdürülen “Orhan Kemal Yılı” etki…