Anasayfa Bursa Bursa’da kasktan ceza yedi, ekiplere zor anlar yaşattı

Bursa’da kasktan ceza yedi, ekiplere zor anlar yaşattı

434

Bursa’nın İnegöl ilçesinde kasksız motosiklet kullanmaktan ceza yiyen sürücü, polis ekiplerine zor anlar yaşattı.

İnegöl Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, Mahmudiye Mahallesi Ertuğrulgazi Caddesi’nde motosiklet sürücülerine yönelik uygulama yaptı. Ekipler kask kullanmayan 16 BJY 623 plakalı motosikletin sürücüsünü durdurdu. Sürücü Abdurrahman Y.’ye kask kullanmadığı ve motosikletinin aynalarının olmamasından dolayı toplam bin 836 TL ceza yazılmak istendi. Sürücü ve arkadaşı cezayı duyunca polis ekiplerine tepki ve mukavemet gösterdi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Sürücü ve arkadaşı cezai işlemin ardından serbest bırakıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

İlginizi Çekebilir

Has Halı, 76 yıllık tecrübesini E-Ticaretle geleceğe taşıyor

Geçm işi 1950 yılına dayanan ve Bursa’da faaliyet gösteren Has Halı, yenilenen dijit…